Slēdziet vairāk darījumu, pateicoties kontaktu pārvaldīšanai, sadarbībai, mārketinga rīkiem, kā arī citām priekšrocībām

Nav svarīgi, cik liels ir jūsu uzņēmums, visiem pārdevējiem ir viens kopīgs mērķis – vēlme būt labākajiem. Salesforce Sales Cloud CRM sistēmas iespējas palīdzēs to realizēt.

Klientu un kontaktu pārvaldīšana

Gūstiet plašāku ieskatu par klientiem – viņu darbību vēsturi, galvenajiem kontaktiem, komunikāciju un iekšējām diskusijām. Gūstiet informāciju no populārajiem sociālajiem tīkliem Facebook, Twitter un LinkedIn vienā un tai pašā Salesforce ekrānā.

Darījumu pārvaldīšana

Gūstiet plašāku ieskatu par jūsu komandas veiktajiem darījumiem. Kontrolējiet, kurā stadijā ir darījums, kādi produkti ir izmantoti, sastādītās tāmes utt. Saglabājiet kontaktu ar cilvēkiem un nezaudējiet informāciju, kas ir nepieciešama katra darījuma noslēgšanai.

Atrodiet vairāk klientu.

Uzbūvējiet “klientu mašīnu”, lai palielinātu konversijas rādītājus un audzētu apgrozījumu.

Lead management

Pieņemiet gudrākus lēmumus par to, kur tērēt mārketinga budžetu. Sekojiet potenciālajiem klientiem no pirmā klikšķa līdz darījuma noslēgšanai.

Datu pārvaldīšana

Saņemiet pareizus pārdošanas datus īstajā brīdī īstajā vietā, lai iekļautu tos Lursoft un Firmas.lv. Palieliniet pārdošanas un mārketinga produktivitāti ar jaunākajiem un precīziem datiem.

Palieliniet produktivitāti.

Katrā darījumā. Katru dienu. Šīs ir Salesforce vissvarīgākās iespējas: strādāt ar klientiem, lai slēgtu darījumus. Jebkur.

Mobilā aplikācija

Salesforce pārvērš jūsu mobilo ierīci par portatīvu pārdošanas biroju. Jūs varat reģistrēt zvanus, reaģēt uz “karstiem” pieprasījumiem, strādāt ar darījumiem vai pārbaudīt dašbordus, lai kur jūs būtu. Ar „mySalesforce” lietotāju pieredzi var pielāgot tā, lai tā atbilstu jūsu zīmolam.

Procesi un saskaņošana

Izmantojot Visual Workflow var ātri izveidot un automatizēt jebkuru biznesa procesu, padarot to tikpat vienkāršu kā „drag-and-drop” funkcija datorā. Paātriniet lēmuma pieņemšanu ar elastīgu atlaižu, izmaksu un citu aspektu saskaņošanas mehānismu.

Failu sinhronizācija un kopīgošana

Tagad ir vieglāk dalīties ar failiem, apspriest tos, publicēt labākos un sekot jūsu saturam reāllaikā. Ātri atrodiet meklēto, dalieties un parakstieties uz atjauninājumiem.

Pieņiemiet labākus, uz datiem balstītus, lēmumus.

Atklājiet savu uzņēmumu no jauna ar spēcīgiem CRM rīkiem, pārejot no viedokļos balstītiem uz datos balstītiem lēmumiem.

Atskaites un dašbordi

Dašbordi dod reāllaika bildi par jūsu uzņēmumu pāris sekunžu laikā. Gūstiet padziļinātu informāciju detalizētās atskaitēs, ko var izveidot ikviens, pat nepieredzējis lietotājs. Piekļūstiet savām atskaitēm un dašbordiem no jebkuras vietas.

Pārdošanas prognozēšana

Ātra, viegla un precīza. Saņemiet reāllaika ieskatu jūsu komandas darba prognozēs. Izmantojiet daudzās rediģēšanas funkcijas, daudzvalūtu atbalstu, konsultācijas pie ekspertiem un daudz ko citu.

Saņemiet personīgu konsultāciju

Adrese

Blondie SIA
Dārzciema iela 60, Rīga, LV-1073, Latvija

Kontakti

hello@blondie.lv
+371 677 168 47

Darba laiki

Pirmdiena – Piektdiena: 9:00 – 18:00 (EET)
Sestdiena – Svētdiena: brīvs

Saņemiet personīgo konsultāciju