Kā mēs varam palīdzēt?

Viena no mūsu specializācijām ir darbs ar Jūsu pārdošanas daļu. Un nav svarīgi, vai pārdošanas daļa tiek veidota "no nulles", vai arī ir nepieciešams uzlabot jau esošo pārdošanas daļu. Mēs veicam detalizētu analīzi un piedāvājam detalizētu pārdošanas daļas attīstības stratēģiju.

Pārdošanas daļu veido vairākas komponentes, un mūsu galvenā īpašība ir tas, ka mēs pārzinām visas šīs komponentes un spējam tās apvienot vienotā, strādājošā sistēmā. No darbinieku apmācībām līdz pat CRM sistēmām, pārdošanas procesu automatizācijai un personāla atlasei. Mums ir šaura profila speciālisti, kas specializējas katrā pārdošanas daļas elementā, un tas ļauj mums veidot līdz katram sīkumam pārdomātu pārdošanas daļu.

Mūsu pakalpojumi

Pārdošanas daļas pielāgošana

Mēs strādājam ar pilna cikla projektiem. Sākot no pārdošanas daļas novērtējuma līdz pat pilnīgai tās pārveidošanai. Mēs palīdzam radīt pārdošanas daļas, kas patiešām pārdod.

Uzzināt vairāk

CRM sistēmas un pārdošanas procesu automatizācija

Mēs esam partneri vairāk nekā 150 dažādiem programmatūras risinājumiem, un mēs vienmēr piemeklējam mūsu klientiem tādu produktu, kas atbilst tieši viņu vajadzībām. Mēs ieviešam gan parastas CRM sistēmas, gan arī kompleksus klientu un darījumu uzskaites risinājumus vairākās piltuvēs vienlaicīgi.

Uzzināt vairāk

Personāla atlase

Mēs sadarbojamies ar labākajiem HR speciālistiem, kas sniedz iespēju atrast kandidātus pārdošanas daļas amatiem. Tāpat mēs arī nodarbojamies ar "hedhantingu".

Uzzināt vairāk

Apmācības

Būdami eksperti pārdošanas jomā, mēs veicam apmācības šajā jomā pēc Jevgēnija Tihonova sagatavotās programmas. Programmā ir iekļautas telefona pārrunas, galvenās pārdošanas tehnikas, darbs ar runas veidu, individuāls darbs ar menedžeriem, kā arī kurss ilgtermiņa un tuvu attiecību veidošanā ar klientiem. Ieteicams ne tikai menedžeriem, bet arī vadītājiem.

Uzzināt vairāk

Analītika

Nodrošinām instrumentus kopējās pārdošanas daļas izdevumu kontrolei visos posmos. Pēc produkta iestatīšanas un pielāgošanas Jūs skaidri zināsiet, cik lielus ieņēmumus Jums nodrošina katrs menedžeris, Jūsu mājaslapa, izstādes un citas ar pārdošanas procesiem saistītās darbības.

Uzzināt vairāk

Foršu tehnoloģiju ieviešana

Mēs esam klasiskas konsultēšanas aģentūras un IT uzņēmuma hibrīds. Kā vairāku IT startapu īpašnieki mēs labi zinām, ko nozīmē patiešām foršas tehnoloģijas, un mēs protam tās pielietot praksē. Katram projektam mēs piemeklējam unikālu IT instrumentu kombināciju ar mērķi palielināt pārdošanas apjomus. Darbs kļūst ne tikai vienkāršāks, bet arī jautrāks.

Kā tas strādā?

Mēs esam izstrādājuši savu personīgo, unikālu pārdošanas daļas analīzes sistēmu ātrai vājo un stipro pušu noteikšanai. Tiek veikta pārdošanas daļas 4 galveno aspektu analīze, un tās rezultātu pamatā tiek sagatavots konkrēta risinājuma piedāvājums.

Klienti

Mēs analizējam to, kā Jūs strādājat ar esošajiem klientiem, un nosakām vājās puses.

Jaunie klienti

Novērtējam jauno klientu piesaistes metodes un mērām šo metožu efektivitāti.

Produkts

Novērtējam produkta sagatavotību pārdošanai, tā iepakojumu un saturu.

Pārdošanas daļa

Mēs atpazīstam esošās pārdošanas funkcijas un sagatavojam slēdzienu.

CEO / Pārdošanas eksperts

Jevgēnijs Tihonovs

Astoņu gadu pieredze pārdošanā. No sākuma es biju zvanu centra darbinieks, bet tagad - esmu Amerikas uzņēmuma līdzīpašnieks. Sadarbojos ar tādiem uzņēmumiem kā Armani Jeans, G.A.N.T un Debenhams.

CTO / IT eksperts

Maksims Gladkovs

Strādāju IT jomā jau vienpadsmito gadu. Savu pirmo kalkulatoru uzprogrammēju vien deviņu gadu vecumā. Tagad esmu Amerikas uzņēmuma līdzīpašnieks. Esmu strādājis ar tādiem uzņēmumiem kā Baltcom, GoDaddy un MadMimi.

Kvalitāte

Dažreiz ir ļoti grūti pateikt "nē" lielam pasūtītājam, taču mēs patiešām nestrādājam ar projektiem, par kuriem mēs neesam pārliecināti. Mums ir vitāli svarīgi sniegt kvalitatīvu pakalpojumu un radīt tādu vērtību, par kuru klienti ir gatavi maksāt.

Inovācijas

Fanātiskums vēlmē apgūt jauno. Mēs esam pārstājuši uzskaitīt bezmiega naktis, kas pavadītas pie datora ekrāna. Un tas viss tikai vienam mērķim - būt divus soļus priekšā savu un mūsu klientu konkurentiem. Ak, jā, pareizi - tas vienkārši ir arī aizraujoši.

Nosvērtība

Neskatoties uz visu mūsu inovatīvo domāšanu, mums vēl joprojām ir svarīgi izmantot tikai pārbaudītas tehnoloģijas un metodikas. Tām ir jānodrošina tēriņu optimizācija, tām ir jāatvieglo dzīve un jāsamazina riski - un nekā citādi. Jaunais ne vienmēr nozīmē "labāks par veco".

Par tēmu

Veicot kārtējo auditu klientam, es aizdomājos par to, ka eksistē vairāki uzņēmēju tipi. Lielākā daļa...
Уже несколько лет я изучаю телемаркетинг и тему холодных звонков. Сотни часов, проведенных на телефоне,...
— Здравствуйте, я говорю с Владимиром? [улыбка в голосе, напор в речи] — Слушаю вас! [напряженным голосом]...
Есть множество различных техник продаж по телефону, но большинство из них, к сожалению, основаны на...
Это вторая статья из цикла “5 этапов телефонных продаж”. Читать первую часть. 1. Приветствие –...