Pirmie soļi jūsu pārdošanas daļas CRM sistēmas izvēlē

Kā izvēlēties CRM sistēmu un ko vajadzētu ņemt vērā tās izvēlē? Ar ko vajadzētu sākt? Kam pievērst uzmanību, un uz ko var pievērt acis? Šodien parunāsim par tādu sarežģītu jautājumu kā pārdošanas daļas CRM sistēmas izvēli. Pirms vairākiem gadiem pie manis pienāca labs paziņa ar veselu CRM sistēmu sarakstu. Tās bija klasificētas pēc cenas, funkciju

Latvijā populārākās CRM sistēmas vienā rakstā | CRM solution TOPs

Customer relationship management CRM, jeb viekāršiem vārdiem klientu vadības sistēmas. Esam veikuši nelielu crm system izpēti par to crm software, ko izmanto Latvijā. Iepriekš lūdzam mūs atvainot par svešvārdu izmanotšanu, bet savādāk Jūsu neatrastu mūs Google meklētājā :) Par to, kas ir CRM, es jau rakstīju iepriekš, šodien es runāšu tikai par rezultātiem. Principā pētījuma

Kas ir CRM sistēma un kam tā ir vajadzīga
Kas ir CRM sistēma un kam tā ir vajadzīga?

Daudzi noteikti ir dzirdējuši tādu vārdu kā CRM sistēma vai klientu un darījumu uzskaites sistēma. Ap CRM sistēmām virmo daži mīti un pārpratumi. Daudzi uzskata, ka klientu attiecību pārvaldes sistēma ir vajadzīga jebkuram citam – tikai ne viņiem. Nu, tad jau laikam beidzot ir pienācis laiks paskaidrot, kas īsti ir CRM sistēma, kā tā strādā

5 telefonpārdošanas posmi. Sarunas nobeigums.

Šis ir piektais cikla “Pieci telefonpārdošanas posmi” raksts. Lasīt pirmo daļu. 1. Sasveicināšanās – ko teikt un kā runāt. 2. Vajadzības noskaidrošana – vai mēs zvanām pareizajam klientam. 3. Prezentācija – frāzes, kas pārdod. 4. Darbs ar iebildumiem – vairs nesaņemiet atteikumus. 5. Sarunas nobeigums – kā pareizi vienoties. Piektais posms – sarunas nobeigums Tas

5 telefonpārdošanas posmi. Darbs ar iebildumiem.

Šis ir ceturtais cikla “Pieci telefonpārdošanas posmi” raksts. Lasīt pirmo daļu. 1. Sasveicināšanās – ko teikt un kā runāt. 2. Vajadzības noskaidrošana – vai mēs zvanām pareizajam klientam. 3. Prezentācija – frāzes, kas pārdod. 4. Darbs ar iebildumiem – vairs nesaņemiet atteikumus. 5. Sarunas nobeigums – kā pareizi vienoties. Ceturtais posms – darbs ar iebildumiem

5 telefonpārdošanas posmi. Prezentācija.

Šis ir trešais cikla “Pieci telefonpārdošanas posmi” raksts. Lasīt pirmo daļu. 1. Sasveicināšanās – ko teikt un kā runāt. 2. Vajadzības noskaidrošana – vai mēs zvanām pareizajam klientam. 3. Prezentācija – frāzes, kas pārdod. 4. Darbs ar iebildumiem – vairs nesaņemiet atteikumus. 5. Sarunas nobeigums – kā pareizi vienoties. Prezentācija Prezentācija – tas ir diezgan

5 telefonpārdošanas posmi. Vajadzības noskaidrošana.

Šis ir otrais cikla “Pieci telefonpārdošanas posmi” raksts. Lasīt pirmo daļu. 1. Sasveicināšanās – ko teikt un kā runāt. 2. Vajadzības noskaidrošana – vai mēs zvanām pareizajam klientam. 3. Prezentācija – frāzes, kas pārdod. 4. Darbs ar iebildumiem – vairs nesaņemiet atteikumus. 5. Sarunas nobeigums – kā pareizi vienoties. Otrais posms – vajadzības noskaidrošana Tas

Auksto zvanu laikmets ir beidzies! Vai tomēr nē?

Jau vairākus gadus es studēju telemārketingu un auksto zvanu tēmu. Simtiem stundu, kas pavadītas pie telefona, un desmitiem tūkstošu tematiskās literatūras lappušu nav bijušas veltīgas. Esmu pieņēmis lēmumu, ka ir pienācis laiks dalīties pieredzē. Ar šo rakstu es uzsāku posmsecīgu instrukciju ciklu par to, kā kļūt par telefonpārdošanas guru un kā no A līdz Z

5 telefonpārdošanas posmi. Sasveicināšanās.

Ir ļoti daudz un dažādu telefonpārdošanas tehniku, taču vairums no tām diemžēl ir balstītas uz manipulācijām, nevis veselo saprātu. Esmu izpētījis ne vienu vien simtu rakstu tīmeklī un milzīgu daudzumu videomateriālu, un esmu nonācis pie tā, ka eksistē pārbaudīta telefonpārdošanas tehnika, kas ir aktuāla arī šodien. Šis ir pirmais cikla “Pieci telefonpārdošanas posmi” raksts. Sasveicināšanās

Kā izdarīt tā, lai pirmā zvana laikā “neatšūtu”?

–  Labdien, vai es runāju ar Vladimiru? [smaids balsī, uzstājīgums valodā] – Klausos! [saspringtā balsī] – Mani sauc Konstantīns, [priecīga kucēna intonācijā] teleradiokompānija Kvadrāts Kubā, mēs nodarbojamies ar reklāmas izvietošanu populārākajās vietnēs par vislabākajām cenām. Sakiet, lūdzu, vai jūs gribētu pārdot vairāk? …Priekškars. Cik daudz šādu telefona sarunu es dzirdu katru dienu, klausoties savu klientu ierakstus! Vieni mēģina