SatursKas ir digitālā transformācija?Kāpēc jums ir nepieciešama digitālā stratēģija?Es vēlos iesākt digitālās transformācijas processu, ar ko sākt?Mērķi ir Jūsu prioritāteJāizveido komandaDigitālās stratēģijas soļiJūsu digitālās tranformācijas mērķiMērķu piemēriNovērtējiet savas organizācijas digitālās iespējasVadītāju prasmesVispārējas prasmes komandaiBiznesa procesu novertēšanaUzņēmuma kultūraEsiet gatavi mainīt savu biznesa modeliEsiet pacietīgiSecinājumi Digitālā transformācija ir digitālā stratēģija, kuras nozīme pēdējos desmit gados ir pieaugusi.
Nav noslēpums, ka Latvijā vienmēr ir bijusi viena no labākām interneta infrastrūktūrām pasaulē, toties ne vienmēr vieteājā tirgū ir bijuši pieejami visi tie labākie instrumenti. Daudzi lieli uzņēmumi, ar Latvijas kapitālu, nevarēja izvēlēties pasaules labāku risinājums dēļ vietējo integrāciju trūkuma un nepietiekoša atbalsta kvalitāti. Tā vairāk nav. Mūsu komanda vienmēr ir bijusi lokāli orientēta un
Domāju, ka nav jēgas skaidrot, kas ir mobilā aplikācija, jo mobilās aplikācijas ir pārņēmušas mūsu dzīvi un korporatīvā vide nav izņēmums. Mobilā lietotne CRM - kādai ir jābūt CRM sistēmai tirdzniecības pārstāvim, kurš atrodas "laukā"? Ja Jūs šobrīd izvēlaties sistēmu savam uzņēmumam un nezināt, kāds CRM būs piemērots tirdzniecības pārstāvim, kas strādā izbraukumos - Jūs
Šodien mēs aplūkosim amoCRM sistēmu. Jebkurš bizness, kas vēlas uzturēt komunikāciju ar saviem potenciālajiem un esošajiem klientiem augstā līmenī, visticamāk, jau ir saskāries ar tādu jēdzienu, kā CRM sistēma. Neskatoties uz to, lieku reizi atgādināsim sev to, kas tad ir CRM sistēma, jo atkārtošana - tā ir zināšanu māte. Kas ir "CRM sistēma" Termins CRM
CRM sistēmas ieviešana daudziem ir sāpīgs jautājums. Un šodien es vēlos parunāt par trīs CRM sistēmas ieviešanas variantiem: gatavas CRM sistēmas iegāde, CRM sistēmas izstrāde vai tās ieviešana platformā. Runāts tiks nevis par teorētiskajiem strīdiem par to, "kā lai ievieš?", bet gan par krietni sāpīgāku un steidzamāku problēmu: kādu ceļu izvēlēties - izmantot gatavu, paņemt
Bitrix24 Latvijā ir viena no populārākām CRM sistēma un, un šodien es vēlos dalīties savā viedoklī par šo sistēmu. Viens no man visbiežāk uzdotajiem jautājumiem ir "kādu CRM sistēmu izvēlēties?". Nu, ko, beidzot ir pienācis laiks izveidot mūsu reģionā izplatītāko CRM sistēmu - Bitrix24 apskatu. Pirmajā šī rakstu ciklā es nolēmu veikt Bitrix24 sistēmas apskatu
CRM sistēma pārdošanas daļai vai lietotāju adaptācija. Šajā rakstā mēs gribētu pievērsties faktoram, kas tiek uzskatīts par svarīgāko sekmīgai CRM projekta ieviešanas realizācijai: cilvēkiem, jo īpaši - CRM lietotāju adaptācijai. Šis faktors ir galvenais visa ieviešanas procesa aspekts. Četri galvenie CRM ieviešanas faktori ir: Aprīkojums Programmnodrošinājums Dati Cilvēki CRM ieviešana - vissvarīgākie jautājumi, kas attiecas
Kas ir pretošanās inovācijām Domāšanas inertums un pieraduma spēks - lūk, divi jaunieviešanas ienaidnieki. Un vēl ir bailes, jo īpaši, kad inovācijas ieviesošais cilvēks sāk sastapties ar gaidāmo izmaiņu realitāti. Manā prātā ir viens piemērs, kurš raksta veidošanas laikā jau tika pabeigts, turklāt pabeigts tas bija vārda tiešākajā nozīmē pavisam nesekmīgi. Lūk, klients jau paša
Priekšvārds Šis ir pirmais raksts ciklā par to, kas ir biznesa digitālā transformācija. Šis raksts nav mēģinājums pārdot sevi vai mūsu uzņēmuma produktus. Tā ir mana personiskā pieredze un zināšanas par biznesa digitalizācijas procesu, kurā es dalos, lai atbrīvotu vietu jaunām zināšanām. Es tīšuprāt neieslīgstu detaļās, man ir vēlme sniegt vispārēju priekšstatu par to, kas
https://www.youtube.com/watch?v=y462zB4_Elg Loģistika spārnos, jeb kā mes esam apmeklējuši mūsu klienta Vervo un viņu sadarbības partneru sarīkotās Transporta Dienas. Sacensības uz ūdens, zemes un gaisā - viss kā pienākas transporta uzņēmumam. Loģistikas uzņēmumam, kas nodrošina visa veida loģistikas pakalpojumus. Šodien nesanāca parunāt par tikko palaistu CRM projektu, kas vēl kādu laiku būs pilota fāzē, bet palidot