B L O N D I E C O N S U L T I N G
CRM ieviešanas pamatproblēmas – cilvēki

Šajā rakstā mēs gribētu pievērsties faktoram, kas tiek uzskatīts par svarīgāko sekmīgai CRM projekta ieviešanas realizācijai: cilvēkiem, jo īpaši - CRM lietotāju adaptācijai. Šis faktors ir galvenais visa ieviešanas procesa aspekts. Četri galvenie CRM ieviešanas faktori ir: AprīkojumsProgrammnodrošinājumsDatiCilvēki CRM ieviešana - vissvarīgākie jautājumi, kas attiecas uz personālu Izskatot CRM sistēmas ieviešanas jautājumu, ir vērts minēt,

Pretošanās inovācijām jeb kā sākt kaut ko mainīt

Kas ir pretošanās inovācijām Domāšanas inertums un pieraduma spēks - lūk, divi jaunieviešanas ienaidnieki. Un vēl ir bailes, jo īpaši, kad inovācijas ieviesošais cilvēks sāk sastapties ar gaidāmo izmaiņu realitāti. Manā prātā ir viens piemērs, kurš raksta veidošanas laikā jau tika pabeigts, turklāt pabeigts tas bija vārda tiešākajā nozīmē pavisam nesekmīgi. Lūk, klients jau paša

Kā biznesu padarīt vadāmu. Pamati.

Priekšvārds Šis ir pirmais cikla “Kā panākt uzņēmumu vadāmību” raksts. Runa būs konkrēti par to, kā biznesa digitalizācija palīdz to paveikt, jo šodien tas ir vienīgais patiešām iedarbīgais veids. Šis raksts nav mēģinājums pārdot sevi vai mūsu uzņēmuma produktus - tā ir mana personiskā pieredze un zināšanas, kurās es dalos, lai atbrīvotu vietu jaunajiem. Es

Loģistika spārnos jeb Transporta dienas

https://www.youtube.com/watch?v=y462zB4_Elg Loģistika spārnos, jeb kā mes esam apmeklējuši mūsu klienta Vervo un viņu sadarbības partneru sarīkotās Transporta Dienas. Sacensības uz ūdens, zemes un gaisā - viss kā pienākas transporta uzņēmumam. Loģistikas uzņēmumam, kas nodrošina visa veida loģistikas pakalpojumus. Šodien nesanāca parunāt par tikko palaistu CRM projektu, kas vēl kādu laiku būs pilota fāzē, bet palidot

5 vadītāju tipi jeb kāpēc jums nav īstas konkurences

Veicot kārtējo auditu klientam, es aizdomājos par to, ka eksistē vairāki uzņēmēju tipi. Lielākā daļa cilvēku neapjauš, ka pēdējo piecu gadu laikā pasaule ir bezcerīgi mainījusies, taču eksistē tie daži uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmie, kas tomēr notiekošo aptver. Zemāk es aprakstīšu piecus domāšanas veidus, kurus man izdevās noteikt savām vajadzībām vairāku darba gadu laikā.

Pārdošanas piltuve

Pārdošanas piltuve jau sen ir mana “fīča”. Pircēja ceļa izplānošana no pirmā kontakta brīža līdz nākamā pirkuma brīdim – tā ir ļoti spēcīga koncepcija, kuru Austrumeiropā principā neizmanto, un tas ir lielisks jaunums visiem, kas lasa šo rakstu. Kas ir pārdošanas piltuve? Pārdošanas piltuve – tas ir pārdošanas posmu secīgums. Koncepcija ir mērķī nosacīti iedalīt

Pirmie soļi jūsu pārdošanas daļas CRM sistēmas izvēlē

Kā izvēlēties CRM sistēmu un ko vajadzētu ņemt vērā tās izvēlē? Ar ko vajadzētu sākt? Kam pievērst uzmanību, un uz ko var pievērt acis? Šodien parunāsim par tādu sarežģītu jautājumu kā pārdošanas daļas CRM sistēmas izvēli. Pirms vairākiem gadiem pie manis pienāca labs paziņa ar veselu CRM sistēmu sarakstu. Tās bija klasificētas pēc cenas, funkciju

Latvijā populārākās CRM sistēmas

2017. gada izskaņā es nolēmu veikt pētījumu par to, kādas CRM sistēmas Latvijā ir visizplatītākās. Par to, kas ir CRM, es jau rakstīju iepriekš, šodien es runāšu tikai par rezultātiem. Principā pētījuma rezultāti bija diezgan paredzami, taču daži aspekti, jāatzīst, mani izbrīnīja. Šajā pētījumā piedalījās 314 Latvijas uzņēmumu. Es nekādi nebiju gaidījis, ka uz manu

Kas ir CRM sistēma un kam tā ir vajadzīga?

Daudzi noteikti ir dzirdējuši tādu vārdu kā CRM sistēma vai klientu un darījumu uzskaites sistēma. Ap CRM sistēmām virmo daži mīti un pārpratumi. Daudzi uzskata, ka klientu attiecību pārvaldes sistēma ir vajadzīga jebkuram citam – tikai ne viņiem. Nu, tad jau laikam beidzot ir pienācis laiks paskaidrot, kas īsti ir CRM sistēma, kā tā strādā

5 telefonpārdošanas posmi. Sarunas nobeigums.

Šis ir piektais cikla “Pieci telefonpārdošanas posmi” raksts. Lasīt pirmo daļu. 1. Sasveicināšanās – ko teikt un kā runāt. 2. Vajadzības noskaidrošana – vai mēs zvanām pareizajam klientam. 3. Prezentācija – frāzes, kas pārdod. 4. Darbs ar iebildumiem – vairs nesaņemiet atteikumus. 5. Sarunas nobeigums – kā pareizi vienoties. Piektais posms – sarunas nobeigums Tas